Tohle je má Supra.
Jedná se o verzi MKIV (asi poznáte), Targa, automat (asi jediná vada), elektrická výbava včetně nastavování sedačky řidiče a vyhřívání obou, černá kůže interiéru, automatická klima, TCS, automaticky sjížděcí přední spoiler, originál autorádio a CD přehrávač Toyota. Zatím pouze v sériovém stavu. V podstatě by to byl slušný základ i pro veterána "YoungTimer". Po nákupu jsem provedl zatím jen to nejzákladnější co bylo nutné provést. Tím byla okamžitá návštěva u autorizovaného servisu Toyota. Tam dostala Supra nové náplně, filtry, ramena zadní nápravy (to nejdražší) a prošla kompletním testem včetně nastavení geometrie atd. Nyní je již v top stavu, což je na deset let staré auto až neuvěřitelné, ale Toyota se prostě nezapře!

Papírové parametry:
Maximální výkon: 243kW / 330HP @ 5600RPM
Kroutící moment: 441N.m @ 4800RMP
Váha: 1566 / 1700kg (dokumentace / techničák)
Zrychlení 0-100km: 5,6s / 5,3s (aut./6st.)
400m: 13.3@173km/h (údaj opsaný pro 6st. manual)

Současný stav:
Boost Logic T67Ptrim turbokit
Boost Logic FuelKit, 2x Walbro, 75lbs injector, Titan fuel rail
OGURA Racing Clutch 3-plate ceramic
TMS SS Clutch Line
Crower Valve Springs w-Titanium Retainers - single spring
ARP Head Studs 2JZ - U-Cut
AEM EMS Stan alone ECU
AEM 3Bar MAP sensor
FJO Wideband O2 Kit with 2-1/16'' Gauge
HKS Ignition Systems Twin Power DLI Gold & Red (New Series)
HKS Iridium sparks
HKS Super SQV Blow Off Valve
HKS 272/272 cams
Greddy strut bar
Greddy shifter knob
Greddy Full Turbo Timer
Greddy Air/Fuel Ratio Gauge - Electronic 60mm with Peak Hold & Warning
Greddy EGT Gauge - Electronic 60mm with Peak Hold & Warning
Greddy Boost Gauge - Electronic 60mm with Peak Hold & Warning
Apexi AVC-R BoostControler
Apexi GT-Spec Exhaust
Blitz V-Spec 3" FMIC
Kayaba AGX shocks
Eibach lowered progressive springs
Brembo Front Rotors
Brembo / Hawk HPS Pads
O.Z. 18" Supperleggera Rims
BFG Drag radials 275/35 R18
98" Style Front Lights
98" Style Rear Lights
Clear Front Turn Signals
HID Light Conversion

Removed Trac system
Removed EGR system
Swaped from 4sp auto -> 6sp man transmision


Nějaká videa
..2004
Supra proti Fiatu Coupe
Supra proti VW Coradu
Supra drtí Supru
Supra proti BMW
Supra proti dalšímu BMW
Supra drtí Supru 2
Supra v Mimoni VI
Supra drtí další Supru

..2005
První test APU
Přerov - 293km/h FlyBy

Relizace a úpravy:
.Drobná úprava audia - 4.4.2004
.Přestavba z automatu na manuál - 24.5.2004 až 4.6.2004
.Instalace BOV - 14.6.2004
.Oprava soustavy stlačeného vzduchu - přetěsnění - 21.6.2004
.První slušný čas na 1/4 míle .. 13,32s - Hradec Králové 26.6.2004
.Brždění na Jarově, 28°C, 95 oktanů, 318.9HP@5850ot. a 415Nm@4190ot. - 1.7.2004
.Instalace otevřeného sání - 8.7.2004
.Oprava spojkového válce - 10.7.2004
.Kola O.Z. Superleggera 18" pneu 235/40 a 265/35 - 2.8.2004
.Srovnání geometrie obou náprav - 2.8.2004
.Tanabe DownPipe a APEXi GTspec exhaust - 4.8.2004
.Instalace FCD vlastní konstrukce, tlak nyní může přez 1ATM - 11.8.2004
.Boost Controler APEXi AVC-R a Greddy Warning Boost Gauge - 5.9.2004
.Natavení plnícího tlaku na rozmězí 1,2-1,3ATM tedy 17-19PSI - 6.9.2004
.Výměna turbín za nově repasovaná - 18.9.2004
.Chomutov na velmi špatném povrchu a nový nejlepší čas 12.87 - 2.10.2004
.Oprava hadice stlačeného vzduchu - 12.11.2004
.Instalace programovatelné řídící jednotky MAP-ECU - 12.11.2004
.Montáž FMIC Blitz V-Spec 3-row - 7.12.2004
.Přerov letiště Bochoř a 11,66s - 1.10.2005